Prosinec 2016

Recept | Hummus, Full

30. prosince 2016 v 16:03 | Klár - 16 let. |  Deníček
Ahojte! :) než začnu s článkem, tak bych vás chtěla o něco požádat. Chci udělat nový design a pozadí bych si přála, aby byo s vašima fotkama, kde držíte papír s názve "shock-g". Nemusíte tam mít obličej, jen by mi to udělalo velkou radost a udělalo pěkný design. Každý kdo by chtěl, ať mi zanechá email/fb a napíšu vám. Děkuji <3
Dnes vás vítám u dalšího receptu, tentokrát to bude něco z Arábie. Tyhle dvě jídla, která vám dnes ukážu, tak je jíme opravdu často. Já osobně mám nejraději Hummus (o tom je větší pravděpodobnost, že jste o něm slyšeli). Je to zdravá pochoutka a i dietní, takže když vám zachutná, tak jste na tom dobře, heh. Oba dva jsou úplně lehké recepty, které zvládne i ten největší nešika, takže se nemáte čeho bát:).

TOP VĚCI ZA ROK 2016

27. prosince 2016 v 12:20 | Klár - 15 let.
Ahojte!:)
Vítám vás u nového článku a tentokrát to budou top věci/produkty za rok 2016. Je to takový mix věcí ve videu. Snad se vám to bude líbit:) vaše Shock-g.

Šťastné a veselé! | a dárkohaul

26. prosince 2016 v 19:09 | Klár - 16 let. |  Deníček
Ahojte:)
Vítám vás u nového článku, který bude takový mix novinek, dárky, které jsem dostala a haul. Asi to dám na dvě části, protože by byl článek dlouhý a nikdo by to nečetl.

Jinak jsem si teď konečně po delší době přečetla všechny vaše články a moc mě potěšilo, jak jsou pěkné. Chybělo mi číst vaše články a jak moc!

První bych asi začala narozeninami. 22. 12 jsem oslavila své 16 nácté narozeniny. Přála jsem si klidný den, normální jako každý jiný, ale s rodinou a přítelem. Narozeniny byly moc pěkné a je to zvláštní, jak to vše rychle uteklo. Těšila jsem se na 15 let a teď mi je 16.. heh.

Další... no vánoce. Chtěla bych vám trošku opožděně, ale přeci jen - popřát šťastné a veselé vánoce. Doufám, že jste si je užili, dostali mnoho dárků, byly s rodinou, koukali na pohádky, jedli cukroví a kapra.

A teď jdeme na haul a vánoční dárečky. Je toho spousty, co jsem si koupila , tak bych vám to ráda ukázala a s pár maličkostma namixovala i s dárečky.

1. Tužka na oči a řasenka od Astoru - zrovna ten den ráno jsem říkala mamce, že potřebuju novou řasenku. Tak jsem dostala pěknou řasenku od Astoru, neměla jsem nikdy tuhle značku, tak uvidíme.
2. Make-up č.1 - jsem si kupovala na vyzkoušení u vietnamců, ale byla to docela chyba. Je to "ve spreji" a ten čudlík na to absolutně nefunguje.

3. Make-up č.2 - jsem si objednávala z Aliexpress a jsem dost spokojená. Přišel mi ve skvělém stavu a make-up je dost dobrý.

4. make-up č.3 - jsem vyhrála v soutěži (od Ladyvanilky). Je skvělý, sice je normálně dražší, ale krásně kryje, na pleti je lehký.. moc děkuji za výhru.

1. svetřík z Primarku - mamka mi řekla, ať si něco koupím v primarku a že to mám od ní k vánocům, tak tenhle šedý svetřík byl jasnou volbou.

2. svíčka - opět z primarku, ale to jsem si kupovala sobě. Je hrozně moc voňavá, ale hodně rychle zmizí.

3. dva diáře - první hnedý jsem dostala k vánocům od tety. Je hrozně pěkný, miluju takhle designově pěkné diáře, ale ještě nevím na co ho použít, protože už na blog jeden mám a jak vidíte na obrázku ten růžový, tak to je z Aliexpress (také ve skvelém stavu a tak, jak jsem si přála) a to mám na plánování, ale určitě se časem využije:-).

1. deodoranty - první jsem dostala od taťky, protože ho viděl ve výprodeji, tak mi koupil rovnou tři (ale na obrázku je jen jeden, nechci všechny cpát na jeden obrázek) . Moc krásně voňí, je moc příjemný. Další dva deodoranty mám od přítelova mamky k narozeninám. Zatím jsem zkoušela jsem ten anti-perspirant a je skvělý.

Je toho více, ale to už dám do 2. části, aby jste neměli extra dlouhý článek:-) Napište mi, jak jste si Vy užili vánoce a jaký dárek Vám udělal největší radost:-).

Recept - Zeleninový salát

21. prosince 2016 v 8:00 | Klár - 15 let. |  Recepty
Ahojte:)
Dnes tu mám recept na zeleninový salát, který jsem si "vymyslela" jakoby já sama. Přítel moc nejí zeleninu a tak jsem vybírala pouze tu, kterou jí a dopadlo to dobře (což se divím:D).

Ingredience
Paprika (červená i žlutá)
Baby špenát
Okurka
Mrkev
Ředkvička
Oregáno
Olivový olej

Postup
Vše nakrájíme kromě baby špenátu a smícháme v jedné větší misce. Nasypeme k tomu oregáno podle vaši chuti a přilejeme trošku olivového oleje. Vše si uděláte podle vaši chutě. Můžete k tomu i něco přidat nebo něco vynechat. Podávejte třeba s celozrným chlebem.

Úplně easy, ale spíše jde tentokrát o ty ingredience:)

Vlogmas

20. prosince 2016 v 18:38 | Klár - 15 let. |  Vánoce
Ahojte!:)
Vítám vás u nového článku a tentokrát to bude vlogmas. Snad se vám bude vlogmas líbit a s chutí si ho pustíte:-)

Cukroví | Vánoční edice.

18. prosince 2016 v 13:11 | Klár - 15 let. |  Vánoce
Ahojte:)
Zase tu nejsou články.. příjdu si neschopná. Na prosinec jsem si sepsala tolik skvělých článků a vyšlo mi jich minimálně. Není čas, absolutně žádný.. furt brigáda a brigáda. Snad vám to trochu vylepším cukrovím!:-).

Linecké cukroví
U nás je každoroční tradicí dělat linecké (a hlavně vanilkové rohlíčky!) cukroví. Co budeme na to potřebovat?
150g cukr moučka
vanilkový cukr
100g moučka
300g hladké mouky
2ks žloutek
200g másla
náplň: marmeláda

Hladkou mouku prosejeme na vál, přidáme změklé máslo, cukr, žloutky a vypracujeme na hladké a vláčné těsto. Těsto necháme na pár hodin vychladnout. Po vychladnutí těsto na vále rozválíme na tenký plát a vykrajujeme různé tvary lineckého cukroví. Poklademe na plech a dáme péct. Pečeme v předehřáté troubě asi 10 minut při 175 °C. Upečené linecké cukroví natřeme marmeládou a vrch namáčíme do moučkového cukru smíchaný s vanilkovým cukrem.

Výsledek obrázku pro linecké cukroví recept

Vánoční edice : Tipy na dárky na poslední chvíli!

15. prosince 2016 v 12:22 | Klár - 15 let. |  Vánoce
Ahojte,
omlouvám se, že teď zas nějakou chvíli nebyly články, ale vůbec.. nestíhám. Dnes jsem nešla do školy, protože jsem byla už strašně vyčerpaná a potřebovala se po delší době vyspat. Mám teď ještě 3 hoďky volné, tak dodělám vánoční edici.

Zájezd Rakousko/Německo - tak trochu jinak.

9. prosince 2016 v 8:00 | Klár - 15 let. |  Deníček
Ahojte:)!
Jak asi víte, tak jsem psala, že jsme jeli do Rakouska jako víkendový zájezd. Mám x milión fotek, ale většina je v mém telefonu, tak vám ukážu aspoň nějaké a ještě připíšu pár storek.

Když jsme se chtěli vydat na cestu za autobusem, tak co se nám nestalo? Nechtělo nastartovat auto. Úžasná nafta. Tak jsme zavolali na rychlovku taxíka, kterej přijel až po 15minutách a za 5 minut jsme tam měli být. No, ten týpek to kalil a během 6 minut jsme byly na Budejovické z Karláku. projížděl červené, jel minimálně 170, suprčupr.

Cesta trvala necelých 7 hodin. (měli jsme pauzy na benzínku a neuvěříte.. koupila jsem si malou kolu za neuvěřitelných 80kč!). Po té dlouhé cestě jsme zakotvili na jednom nábřeží (?) a jeli k dámskému ostrovu, kde byl zámek Ludvíka IV. (tuším)
1. muzeum Ludvíka IV. 2. Zámek Ludvíka IV.

Pak jsme čekali na loď na dámský ostrov asi třičtvrtě hodiny. Jeli jsme tam a tam byly pouze trhy a kostelíček. V kostelíčku měli mši, takže jsme tam bohužel nešli, ale prošli jsme si trhy, dali punč a dobrou klobásku. Když už jsme měi jít k lodi, aby jsme jeli zpět k autobusu, tak se ale stali dvě úžasné události. Ztratila jsem se, šla jsem se ještě podívat na trhy, protože tam byla fronta lidí na loď .. a bylo jich tam přes tisíc tak, tak jsem tam šla, abych si usnadnila čekání. Jenže když jsem se vracela, tak tam už nebyly, tak že zavolám a nemám mobil! No, šla jsem celá naštvaná a vystresovaná za jedním securiťákem nebo co to bylo a když jsem mu německy řekla, že hledám mámu tak mi řekl jen momeent a dál se bavil a smál s nějakýma lidma. Řekla jsem mu to po 3 a furt nic, tak jsem se rozbrečela jak malej kiďák.

Recept - Dýňová polévka

8. prosince 2016 v 8:00 | Klár - 15 let. |  Recepty
Ahojte!:)
Slibovala jsem vám, že sem hodím recept na dýňovou polévku, ale bohužel to vyšlo až na tuhle dobu. Přesto doufám, že si recept zkusíte. Já ji nikdy nejedla, ale chutnala mi. Přítel ji chutnal a nechutnala mu, brácha ji snědl než jsem snad řekla švec a mamce také chutnala:-).

Jedli jste ji někdy? jak vám chutnala? :) Zkusíte to podle "mého" receptu?:)

6 LET S VÁMI!

6. prosince 2016 v 23:13 | Klár - 15 let. |  Deníček
Výsledek obrázku pro BALÓNKY
AHOJTEE:)!
Dnes je to krásných 6 let, co jsem tu s vámi a vy mě strašně moc těšíte. Napsala bych tu spousty vět ohledně těch 6 let, ale podle mě je zbytečné se stále opakovat. Mohu jen říct, že těch 6 let s vámi byla úžasná zkušenost (a doufám, že načerpám další během dalších let, určitě neplánuji skončit, hehe) a hlavně i velké potěšení pro mě. Vaše komentáře mi dodávali sílu a každý den vykouzlili úsměv na tváři. Nemám sice na něj úplně často čas, ale VY jste tu semnou i když nějakou dobu není článek nebo nemám tolik času a článek je matlapatla. DĚKUJU VÁM!

Tento týden, nejpozději další se připravte na soutěž jako oslavu mého 6-letého blogu. Nestíhám to bohužel dnes, jsem dost unavená.. takže se těšte na tento nebo další týden:-).